#flawless

9.1M Posts

1 minute ago

They were so awesome🔥🔥🔥🔥

1 minute ago

Vitamin C adalah salah satu keperluan penting dalam badan manusia. Tapi tubuh kita tak boleh menghasilkan vitamin c sendiri. Oleh itu, pengambilan makanan kaya dengan vitamin C sangat penting bagi memastikan: . 🍊 Melindungi badan dari serangan virus dan bakteria 🍊 Tingkatkan sistem imun badan 🍊 Menyembukkan luka 🍊 Memudarkan parut 🍊 Mencantikkan kulit . Peminat VITAMIN C SR WA/PM:012-6146497 Insta:@thefabulous_hs . #vitamincantik #cantik #flawless #lawa #cerah #imun #demam #selsema # #bazaarpaknil #hot #hotitem #shopping #offer #promotion #murah #sales #jualanmurah #shaklee #shakleemalaysia #shakleesingapura #shakleesingapore #shakleeselangor #shakleeklang #shakleeshahalam #meru #setiaalam #klang

2 minutes ago

Ramai yang tanya Farida 👇👇👇 💞 Kenapa marykay mahal? 💞 Marykay ni product dari mana? 💞 Tak pernah dengar pun sebelum ni? 💞Kenapa lipstik Mary Kay mahal? 💞Kenapa skincare Mary Kay mahal? Dan banyakk lagii pertanyaan yg diajukan.  Nak type panjang sgt. Ni antara JAWAPAN utk soalan2 tersebut 👇👇 💋MARYKAY sudah bertapak 54 tahun di pasaran dunia 💋MARYKAY sudah 16 tahun berada di Malaysia 💋MARYKAY adalah di antara Syarikat yg mempunyai SAINTIS tersendiri utk R&D Produk 💋Kilang pembuatan MARYKAY menggunakan mesin teknologi yang tinggi & canggih 💋MARYKAY tiada unsur haiwan KECUALI di china dan kilang di china hanya untuk penduduk di china sahaja!... Mary kay di Malaysia made in Dallas, US tau! 💋Lipstick MARYKAY adalah BEBAS PLUMBUM! 💋MARYKAY mempunyai 90 days satisfaction guarantee (moneyback guarantee) 😍 . Dah terjawab semua persoalan anda? Kalau ok bolehlah whatsapp Farida😉💜 Farida 011-11498846 Your Trusted Independent Beauty Consultant Mary Kay #marykayskincare #marykaykosmetik #marykayproduk #skincareerbaik #skincareselamat #beautyconsultant #sayajualskincare #sayajualmakeup #KosmetikBerkualiti #blackheadremover #blackheads #flawless #skincareclass #marykay #mkmen #mkcareeropportunity #freeskinconsultation

3 minutes ago

⭐MEET The No1 PROVEN Secret to Flawless Skin by @glowgirl_cosmetics⭐ and now my followers can get Get 50% off 😱 for a limited time ONLY with my exclusive discount code: 💜 MARTINI50 💜
@Glowgirl_Cosmetics@Glowgirl_Cosmetics
Their natural solution:
✔Diminishes old & new scars, Stretch marks, Dark Spots, hyper-pigmentation, uneven skin tones, Fine lines, Fuller & Pinker lips 👄 & more whilst Brightening and giving you healthier looking Skin!! 👉HOW IT WORKS👈: ✔The pricking to the skin tricks the skin into thinking it has been damaged. This instantly produces new collagen, causing the skin to heal with new, healthy tissues ✨ ⭐ GET 50% off @ www.glowgirlcosmetics.com
🌎World Wide Shipping
Credits to: @farahdhukai @makeupinabottle@neeziiebabiie @anousshkaa

4 minutes ago

KRIM SELULIT Selamat pagi! Selamat hari minggu! Wanita2 di luar sana tu mesti ada masalah selulit kan? Ni dia produk dari Mary Kay. Celulite cream. Boleh ganti dgn lotion2 pemanas badan kakak2 tu. Hehehe Bau pun tkde la mcm minyak angin. Sedap jee syok 😉 Nnti saya belanja testimoni ya! #MaryKay #marykaymysg #marykaymalaysia #makeup #skin #face #flawless #discoverwhatyoulove #ilovemarykay #inlovewithmarykay #beautyconsultantmarykay #marykaycosmetics #beautyconsultantmk #bazaarpaknil #marykayconsultant #marykaytestimoni #ilovemymarykay #sayajualmarykay #foundation #cccream #compactpowder #lipstick #kosmetik #cosmetic #beautyconsultantmarykay

Load MoreLoading fail Click retry
Loading More......