#exclusive

5.3M Posts

1 minute ago

DPA Team: ======================== BOND NO 9 SCENT OF PEACE BAU SEGAR DAN MEWAH ======================== . . Selama ni duk pikir2 macam manalah perfume pun boleh cecah harga RM1000++ eh?? Logik ke? . Bond no 9 ni kalau yg original botol purple tu harga dy tak dapat ratus2 tau..main 4 angka je harga dia ni.. fuhh memang takla nak beli jawab dia. . . Ramai request Dexandra supaya keluarkan perfume yg mahalllll nau2. So Dexandra pn inspired kan Bond no 9 ni..barulah diknon berpeluang nak rasa pakai perfume ni..hehe . Bau dia segar dan mewah.. ada element citrus dan juga bunga. Sangat segar dan lain daripada yg lain bau dia. . . Bau mahalll ni..bile sembur je rase macam bau perfume 4 angka padahal 2 angka jeeee hehe Nak cube perfume mahal 4angka tp byr dua angka? Whatsapp je 0133464301okeh. Ready stock! :) #dexandra #DexandraPerfume #bondno9 #mewah #exclusive #bazaarpaknil

3 minutes ago

Dassault Falcon 2000 CLE 😱 Price : $10,000,000 ⚡️ Tag a friend you would fly private with! Courtesy of @jss747

4 minutes ago

. SUGARSCAR EDISI EUPHORIA RAYA FEATURING SHERRY IBRAHIM . ========== 🌸Long Scarf/Shawl . 🌸 195cm x 165cm approx. . 🌸 Colour: Pasadena . 🌸Material: Premium Satin with 10% spandex, high quality (senang dibentuk) . Mudah dibentuk, terletak elok pada muka, dan pelbagai cara boleh digayakan. . P/s: Warna mungkin sedikit berbeza bergantung kepada pencahayaan skrin . ========== 🌸Harga: RM189 . 🌸Postage: FREE . ========== Whatsapp to order: . Whatsapp +6017-2723345 Whatsapp +6017-2723345 Whatsapp +6017-2723345 . Sales team (ST158) . ========== . #sugarscarf #euophoriaraya #longscarf #salesteam #scarf #stylish #fashionista #shawl #tudungbidang45 #longeuphoria #longshawl #salesteamsugarscarf #ootd #exclusive #corporate #tudungcantik #tudungraya #sugarscarflovers #sugarscarfnonamanis #ssfeaturingsherryibrahim #ramadhankareem #selamatberpuasa #euphoriarayasugarscarf

Load MoreLoading fail Click retry
Loading More......